Klanttevredenheidsonderzoek kandidaten 2021

7 juli 2021

Meer informatie nodig?
We helpen je graag!

Negen van de tien examenkandidaten beveelt de Associatie aan

Bij de Associatie willen wij de klantbeleving naar een hoger niveau brengen. De afgelopen periode is een klanttevredenheidsonderzoek uitgezet aan alle examenkandidaten van de Associatie voor Examinering. Door 227 respondenten is er een goed beeld geschetst over de ervaringen van de examenkandidaat. Deze resultaten willen wij graag delen.

 

Wat vond de examenkandidaat van de informatie op de website?

De meerderheid van de respondenten geeft aan tevreden tot zeer tevreden te zijn over de vindbaarheid van alle informatie over het examen. Denk dan aan de vindbaarheid voor het inschrijven voor een examen, examenreglement, aanvragen extra tijd of een aanpassing tijdens het examen, annuleren examen, omboeken examen, restitutie examen, inzage in een examen en als laatst het aanvragen van het diploma.

De meerderheid van de respondenten is ook tevreden tot zeer tevreden over de kwaliteit van de informatie die op de website staat. Denk dan aan de kwaliteit van alle informatie over het examen, inschrijven voor een examen, examenreglement, aanvragen extra tijd of een aanpassing tijdens het examen, annuleren examen, omboeken examen, restitutie examen, inzage in een examen en als laatst het aanvragen van het diploma.

Hoe gemakkelijk vond de examenkandidaat het online inschrijven en zaken regelen voor het examen?

De respondenten geven aan, dat het online inschrijven voor het examen soepel verliep en er waren genoeg locaties en data beschikbaar om examen te doen. Het was duidelijk hoe laat de respondent aanwezig moest zijn voor het examen en welke hulpmiddelen gebruikt mochten worden tijdens het examenHet merendeel van het contact met de klantenservice gaat nog via de telefoon en mail, wel is er een kleine groei in de chat. De respondenten geven aan dat de klantenservice ze netjes te woord staan en de gestelde vragen duidelijk beantwoord worden.

Wat vond de examenkandidaat van de kwaliteit van onze dienstverlening?

Het merendeel vond de examenvragen inhoudelijk goed en de vragen waren helder geformuleerd. De meeste respondenten geven aan dat de opleiding goed aansloot bij het examen en dat zij veel baat hebben gehad bij het voorbeeldexamen.

92% van de respondenten geeft aan de ze de Associatie zouden aanbevelen binnen hun netwerk.

Laatste nieuws

  • 9 juli 2021

    Bereikbaarheid Klantenservice tijdens zomervakantie

    Van 26 juli t/m 13 augustus is de Klantenservice bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 15.00 uur.

  • 7 juli 2021

    Onderzoek klanttevredenheid kandidaten 2021

    Negen van de tien examenkandidaten beveelt de Associatie aan, binnen hun netwerk, zo blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek 2021.

  • 21 juni 2021

    Wijzigingen Test Center locaties n.a.v. persconferentie vrijdag 18 juni

    Naar aanleiding van de persconferentie van vrijdag 18 juni zijn er nieuwe wijzigingen van kracht ten aanzien van de wachttijd, wachtruimte en mondkapjes. In dit bericht is te lezen wat dit inhoudt.

Meer informatie over onze dienstverlening of een examen? We helpen je graag!