Certificaat toevoegen aan LinkedIn

Meer informatie nodig?
We helpen je graag!

Waarom zou je je Associatiecertificaat toevoegen aan je LinkedInprofiel?

Door je behaalde certificaat toe te voegen aan je LinkedInprofiel laat je je werkgever, klanten en connecties zien waar je jezelf in hebt ontwikkeld, waar je de oplossing kan bieden en van toegevoegde waarde kan zijn.

Hoe voeg je jouw Associatiecertificaat toe aan je LinkedInprofiel?

  1. Klik rechtsboven op de button Mijn Associatie.
  2. Ga naar inloggen.
    Als je nog geen account hebt, maak een account aan en log daarop in.
  3. In je persoonlijke dashboard heb je achter de uitslag van de geslaagde resultaten een button met het logo van LinkedIn staan. Hier klik je op en vervolgens log je in op je LinkedIn profiel.
  4. De benodigde velden zijn al ingevuld en je kunt direct het certificaat toevoegen door te klikken op de button Opslaan.

Herhaal de bovenstaande stappen per afgerond examen om al jouw behaalde certificaten toe te voegen aan jouw profiel. We raden aan om dit via een laptop/pc te doen in een webbrowser die up-to-date is.

Meer informatie over onze dienstverlening of een examen? We helpen je graag!