Onze meerwaarde
Kwalitatief hoogwaardige examens, een geoliede logistiek bij het examineren en een transparant werkproces bij het corrigeren van examens. Dát is waar de Associatie voor staat. Kwaliteit is een speerpunt in ons beleid. Dus investeren we continu in onze bedrijfsvoering.
Tevredenheid meten
Tevreden klanten. Dat is ons doel. Onze afdeling Kwaliteitszorg houdt daarom voortdurend de kwaliteit van de examens in de gaten en meet periodiek de tevredenheid van onze klanten en opleiders. En klachten? Die grijpen we direct aan om onze processen te verbeteren. Zo werken we continu achter de schermen om onze kwaliteit te houden, daar waar die hoort. Op een uitzonderlijk hoog niveau.
Kwaliteit medewerkers
Diegene die de examens maakt, moet van goeden huize komen. Niet alleen moeten wij de vakgebieden beheersen als geen ander. Ook het maken van de examens zelf vraagt om de nodige expertise. Daarom werken wij uitsluitend met experts, die periodiek geschoold en getraind worden.
Toezicht onderwijsinspectie
Een Associatie-examen staat voor kwaliteit. Zo staat een aantal Associatie-examens – waaronder PDB®, BKB®, BKC® en PDL® – onder indirect toezicht van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Deze Associatie-examens maken namelijk deel uit van verschillende curricula in het erkende mbo- en/of hbo-onderwijs. Ons kwaliteitsbeleid is er echter op gericht dat al onze examens aan dezelfde eisen voldoen. Kortom, de Associatie committeert zich uitsluitend aan het hoogste kwaliteitsniveau.